Siirry sisältöön
sulje tiedote
Terveysneuvon puhelinpalvelussa ruuhkaa

Mikkelin, Pieksämäen ja Savonlinnan seudun terveysneuvon puhelinpalvelut ovat ruuhkautuneet. Odotusaika on pidentynyt ja takaisinsoittopyyntöihin vastaaminen viivästyy virka-ajan ulkopuolelle. Jätäthän vain yhden takaisinsoittopyynnön.

Sosiaalisessa mediassa annettuja palautteita emme käsittele.

Ethän anna henkilötunnustasi

Antaessasi palautetta, palveluja tai hoitoa koskevia yksityiskohtaisia tietoja ja henkilötunnuksia ei saa tietoturvasyistä lähettää palautelomakkeella tai sähköpostitse. Palautteen voi antaa nimettömänä. Halutessasi voit pyytää palautteeseesi vastausta.

Lähetä palautetta

Voit lähettää meille palautelomakkeella avointa palautetta sekä kokemuksistasi palveluihimme tai osastojaksoon.

Mille yksikölle tai toimipisteelle haluat jättää palautteen? -kenttään voit alkaa kirjoittaa palvelun tai paikkakunnan nimen alkua (esim. hammas tai Pieksämä). Koko nimeä ei tarvitse muistaa tai tietää oikein, vaan järjestelmä ehdottaa tämän jälkeen yksiköitä tai toimipisteitä.

Asiakas- ja potilastietoja, ajanvarauksia ja käyntiajan peruutuksia ei käsitellä sähköpostitse tai palautelomakkeen kautta. Palveluihin ja hoitoon liittyvät tiedustelut ja yksityiskohtaiset palautteet tulee osoittaa suoraan asianomaiselle yksikölle joko kirjallisesti tai puhelimitse.


Eloisan järjestämisvastuulla olevien henkilökuljetusten palaute

Voit antaa meille palautetta Eloisan järjestämisvastuulla olevista kuljetuspalveluista. Palautetta voivat antaa kuljetuspalvelujen asiakkaat, Eloisan henkilökunta, kuljetuspalvelujen tuottajat ja muut henkilöt.


Sivua muokattu 2.2.2024