Siirry sisältöön

Ethän anna henkilötunnustasi

Ethän kirjoita palautteeseen henkilötunnuksia tai muita salassa pidettäviä tietoja. Voit antaa palautteen nimettömänä, mutta jos haluat vastauksen, jätä yhteystietosi palautelomakkeelle. Palautteet käsitellään yksiköissämme luottamuksellisesti ja pyrimme vastaamaan 10 vuorokauden kuluessa. Loma-aikoina käsittely voi viivästyä.

Lähetä palautetta

Voit lähettää meille palautelomakkeella avointa palautetta sekä kokemuksistasi palveluihimme tai osastojaksoon.

Mille yksikölle tai toimipisteelle haluat jättää palautteen? -kenttään voit alkaa kirjoittaa palvelun tai paikkakunnan nimen alkua (esim. hammas tai Pieksämä). Koko nimeä ei tarvitse muistaa tai tietää oikein, vaan järjestelmä ehdottaa tämän jälkeen yksiköitä tai toimipisteitä.

Asiakas- ja potilastietoja, ajanvarauksia ja käyntiajan peruutuksia ei käsitellä sähköpostitse tai palautelomakkeen kautta. Palveluihin ja hoitoon liittyvät tiedustelut ja yksityiskohtaiset palautteet tulee osoittaa suoraan asianomaiselle yksikölle joko kirjallisesti tai puhelimitse.


Muut palautekanavat

Voit antaa meille palautetta Eloisan järjestämisvastuulla olevista kuljetuspalveluista. Palautetta voivat antaa kuljetuspalvelujen asiakkaat, Eloisan henkilökunta, kuljetuspalvelujen tuottajat ja muut henkilöt.

Keräämme asiakaspalautetta myös tekstiviestitse

Asiointisi jälkeen saatamme pyytää palautetta myös tekstiviestikyselyn avulla. Lähetämme tekstiviestin vain niille asiakkaille, jotka ovat antaneet siihen luvan. Tekstiviestillä saapuvaan palautekyselyyn vastaaminen on maksutonta ja vapaaehtoista.

Emme lähetä tekstiviestikyselyä alle 18-vuotiaille.

Tekstiviestitse saapuvaan kyselyyn on mahdollista vastata vain älypuhelimella. Perinteisellä matkapuhelimella kyselyyn vastaaminen ei onnistu. Halutessasi voit aina jättää palautetta yllä olevan palautekanavan kautta.

Sivua muokattu 27.9.2024