Siirry sisältöön
Uutiset

Eloisa yhtenäisti asiakaspalautejärjestelmänsä

Julkaistu: 30.11.2023, klo 10:32

Etelä-Savon hyvinvointialue Eloisa yhtenäisti asiakaspalautteen keruun. Jatkossa asiakaspalautetta annetaan koko alueella saman linkin kautta. Aiemmin asiakaspalautetta on kerätty useammalla eri järjestelmällä asiakkaan asuinpaikasta riippuen.

Palautejärjestelmässä voi lähettää sekä avointa palautetta että kokemuksia Eloisan palveluihin tai osastojaksoon liittyen. Ensi vuonna palautejärjestelmä laajenee myös tekstiviestipalautteisiin.

  • Asiakaskokemuksen mittaaminen on tärkeä osa hyvinvointialueiden toiminnan arviointia ja kehittämistä. Jatkossa asiakaspalautteista saatua tietoa hyödynnetään yhä enemmän hyvinvointialueen tiedolla johtamisessa, kertoo analyytikko Virpi Kuvaja-Köllner.

Palautetta Eloisan palveluista voi jättää täällä: https://etelasavonha.fi/asiakkaan-opas/palaute-etela-savon-hyvinvointialueelle/

Siirtyessäsi palautteenantolomakkeelle voit valita millaista palautetta haluat jättää. Tämän jälkeen sinulta kysytään yksikköä tai toimipistettä, jolle haluat palautteesi antaa. Sinun ei tarvitse tietää tai muistaa koko yksikön nimeä. Voit kirjoittaa kenttään palvelun tai paikkakunnan nimen alkua (esim. hammas tai Pieksämä), jonka jälkeen järjestelmä ehdottaa hakusanoja vastaavia palveluja ja toimipisteitä.

Asiakaspalautejärjestelmän yhtenäistämistyötä tehdään Kestävän kasvun Eloisa -hankkeen tuella.

Lisätietoja antaa: Virpi Kuvaja-Köllner, virpi.kuvaja-kollner@etelasavonha.fi, 040 656 7555