Siirry sisältöön
sulje tiedote
Terveysneuvon puhelinpalvelussa ruuhkaa

Jonotusaika Terveysneuvoon on pidentynyt. Nopein tapa saada yhteys on odottaa linjalla. Odottaminen on maksutonta. Takaisinsoittopyyntöihin vastaaminen viivästyy virka-ajan ulkopuolelle. Terveysneuvo auttaa hoidon tarpeen arvioinnissa ja perusterveydenhuollon palveluissa. Muita yhteystietojamme löydät nettisivuiltamme tai puhelinvaihteesta 015 411 4100 (ark. 8–16).

a) Sisällöt syötetään käsin

  1. Muokkaa palvelupaikkaa (asiointikanavaa jonka tyyppinä on serviceLocation)
  2. Syötä sisältö sisältöalueeseen
  3. (valinnaisesti) lisää palvelun esittelyn toimintakehoitteet (CTA:t)
  4. Päivitä sivu

b) Käytetään PTV:hen syötettyä sisältöä sellaisenaan

Palvelupaikan sisältönä käytetään automaattisesti PTV:hen syötettyä sisältöä, mikäli mitään sisältöä ei ole syötetty pääsisältöalueeseen.

c) Rikastetaan PTV:hen syötettyjä sisältöjä käsin syötetyllä sisällöllä

  1. Muokkaa palvelupaikkaa (asiointikanavaa jonka tyyppinä on serviceLocation)
  2. Lisää PTV-lohkot sisältöön yksitellen tai käyttäen uudelleen käytettävää ”Palvelupaikan PTV-sisällöt” -lohkoa , jolloin kaikki sisältölohkot tulevat sisältöön yhdellä kertaa
  3. Klikkaa uudelleen käytettävän lohkon työkaluvalikosta ”Muuta tavalliseksi lohkoksi”
  4. Syötä muu sisältö ja järjestä lohkot halutulla tavalla
  5. (valinnaisesti) lisää palvelun esittelyn toimintakehoitteet (CTA:t)
  6. Päivitä sivu