Siirry sisältöön

Terveysneuvonta ja hoidon tarpeen arviointi

Saat terveysneuvontaa jokaisen hyvinvointikeskuspalvelun vastaanotolla.
Tarvittaessa varaamme sinulle vastaanottoajan ammattilaiselle.

Tietoa palvelusta

Voit ottaa yhteyttä sähköisten kanavien kautta, puhelimella tai asioimalla hyvinvointikeskuksessa tai -asemalla.

Puhelinasiointi

Terveysasemien keskitetty puhelinneuvonta ja ajanvaraus, Savonlinna

Terveysasemien keskitetty puhelinneuvonta ja ajanvaraus
Savonlinna, Kerimäki, Punkaharju, Enonkoski ja Rantasalmi

Soita: +358 15 527 7112

Palveluajat

ma–pe 08:00–15:00

Pieksämäen terveyskeskuksen vastaanotto

Pieksämäen terveyskeskuksen vastaanoton puhelinnumero

Kaikki vastaanoton puhelut hoidetaan takaisinsoittoina.
Kuuntele automaattisen puhelinvastaajan viesti loppuun ja seuraa ohjeita. Soitamme teille takaisin 1–3 arkipäivän aikana.
Puheluista menee normaali oman operaattorin sopimuksen mukainen puhelumaksu.
Mikäli sinulla on salainen puhelinnumero tai Prepaid-liittymä voit jättää takaisinsoittopyynnön jättämällä ääniviestin.
Aamuisin puheluissa on ruuhkaa, kiireettömät asiat toivomme hoidettavan klo 10 jälkeen.

Soita: +358 15 788 4431

Palveluajat

Soittoajat
ma–ti 08:00–14:00
ke 08:00–13:00
to 08:00–14:00
pe 08:00–13:00

Terveysneuvo ja ajanvaraus Mikkeli

Kiireetön ajanvaraus ja terveysneuvonta.
Terveysneuvon puhelinpalvelussa terveydenhuoltoalan ammattilainen neuvoo ja ohjaa terveyteen ja sairauteen liittyvissä asioissa ja voit varata vastaanotto- ja puhelinaikoja lääkäreille ja hoitajille.

Soita: +358 15 211 411

Palveluajat

ma–pe 07:00–16:00

Palvelupaikat